ESPORT

OBS. KUN 26 PLADSER TIL RÅDIGHED

Skal du være en del af vores vildeste esports-hold? Vi tilbyder 26 unikke pladser, som tager esporten til nye højder. Skal du sikre dig en plads, skal du være hurtig.

På vores esporthold arbejder vi målrettet med din træning. Vi spiller Counter-Strike 2, hvor vi dykker ned i den altafgørende strategi, koordinerer holdspillet, skaber overblik og træner din hurtighed. Du bliver en del af et hold, hvor teamets styrker bliver afgørende.

ESport Undervisning

Med undervisningen sætter vi fokus på at bygge din rolle og position op på holdet. Gennem træning lærer du bl.a., hvordan dit holds forskellige roller komplementerer hinanden, og hvordan I udnytter hinandens styrker. For at nå til sejr er det vigtigt at have et godt sammenhold. Derfor gør vi meget ud af at skabe det stærke fællesskab.

I undervisningen arbejder vi også med dine færdigheder som teamplayer og med dine lederskills. Du vil blive udfordret med taktiske overvejelser, kommunikation, overbliksevne og fysisk formåen. Elementer som du også får brug for i dit videre arbejdsliv.

Turneringer

I løbet af året vil du og dit hold deltage i flere arrangementer, LAN-events samt turneringer. Vi er selvfølgelig med i Danmarks fedeste esportsliga; Efterskole-ligaen. Når der spilles kamp er stemningen helt høj og fyldt med begejstring og glæde der rækker langt udover esportslokalet.

Undervisning

På Dronninglund Efterskoles esportshold er der plads til alle. Du vil komme til at spille på hold med andre, der har et lige så højt ambitionsniveau som dig selv. Vores underviser Mark Mathiasen har flere års erfaring indenfor planlægning, træning og eksekvering af Counter-Strike undervisning. Som tidligere daglig leder af AaB e-sports elite Counter-Strike-hold, har han blandt andet 2 DM-titler samt et VM på CV’et.

Lokale og udstyr

Du skal selv medbringe din gaming-computer med udstyr som du skal bruge til undervisningen og træning. Skolen har gamer-stole til alle, og der vil være et kablet lokale til rådighed med en 1000/1000 Mbit fibernetforbindelse.

Vi har rammerne og kompetencerne. Du har viljen. Vi glæder os til at bringe netop dig i spil.