Close this search box.
BESØG OS

EFTERSKOLERNES AFTEN

Onsdag den 10. Januar 2024 mellem kl. 18.00 – 21.00 holder vi efterskolernes aften og du og din familie er inviteret. Kom og mærk efterskolestemningen – tilmelding ikke nødvendig.
Glæd dig til en helt særlig aften på Dronninglund Efterskole, hvor du som potentiel kommende elev kan opleve Dronninglund Efterskole. Vi glæder os til at give dig og din familie en spændende aften med:

• EN INSPIRERENDE RUNDVISNING

Til efterskolernes aften står vi klar til at tage godt imod dig og din familie. I vil komme med på lille rejse rundt på skolen, hvor I rigtig kan udforske efterskolelivets muligheder.

• PERSONLIG SAMTALE MED EN LÆRER

Efter rundturen vil du og din familie blive tilbudt en let anretning og en personlig samtale med en lærer om dine ønsker og tanker. Vi lærer dig lidt at kende, og du får også muligheden for at se os lidt an.

• AFTENSMAD

I spisesalen vil der blive tilbudt en let anretning fra vores fantastiske køkken – helt gratis.

• TILMELDING

På de ledige linjer vil der vil være mulighed for at udfylde en tilmeldingsblanket på selve aftenen, så du har sikret din plads.

LYST TIL AT VIDE MERE?

Har du lyst til at vide mere om skolen? Så kan du downloade vores digitale brochure lige her:

Klik her for at downloade brochure for Dronnniglund Efterskole

Så kig forbi til besøgsaften onsdag den 10. Januar 2024 kl. 18.00 – 21.00 og hør mere.

VI GLÆDER OS til at se dig og din familie.

Har du desværre ikke mulighed for at komme d. 10. januar, men vil stadig gerne opleve skolen, så book en rundvisning herunder. Så kontakter vi dig med henblik på at finde en anden ledige besøgsdag.

NYT LINJEFAG FRA SOMMEREN 2024

Fra sommeren 2024 kan du få et helt nyt linjefag ‘Gør verden bedre’. Linjefaget er for til dig, som drømmer om at forstå og handle på uretfærdigheder i Danmark og ude i den store verden – med et lille kreativt twist. I linjefaget ‘Gør verden bedre’ handler vi. Vi går tæt på nogle af verdens udfordringer, og så gør vi en reel forskel.

STIL ET SPØRGSMÅL

Har du et spørgsmål eller er der ting, du gerne vil have uddybet.

BooK Rundvisning

Du kan altid kontakte skolen for at få en uforpligtende rundvisning

BESTIL MATERIALE

Vil du gerne vide mere om skolen, så kan du bestille vores digitale brochure lige her

Dronninglund Efterskole

Slotsgade 10
9330 Dronninglund

Kontor@dronninglundefterskole.dk
Tlf. 98 84 19 99

Trafikinformation

Dronninglund - Aalborg

Bus 30 min. - Afgang lige uden for skolen.

Dronninglund - Aarhus

Bus + tog 125 min - Afgang lige uden for skolen.

Dronninglund - Brønderslev

Bus 50 min. - Afgang lige uden for skolen.

Dronninglund - Frederikshavn

Bus 80 min. - Afgang lige uden for skolen.